Cine suntem:

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității îți explică ce date cu caracter personal colectează AMA Consultanță și Servicii pentru Situații de Urgență de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre și modul în care utilizăm datele respective.

Datele noastre de identificare sunt următoarele: 

AMA Consultanță și Servicii pentru Situații de Urgență cu sediul social în Calea Moșilor nr. 253, bloc 53, ap. 61, sector 2, Bucuresti,  Cod fiscal RO 16650956, înregistrați la Oficiul Registrului Comertului București sub nr. J40/13187/2007.

Contact: 

În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor (DPO)

Adresa de Corespondență: Calea Moșilor nr. 253, bloc 53, apt. 61, sector 2,  București, cod postal 020877

Email: dpo@amaincendii.ro

Telefon: 021 317 42 76  

Ce sunt datele cu caracter personal?

„Datele personale” sau “datele cu caracter personal” sunt acele informații unice individuale privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresă, cod numeric personal, IP sau număr de telefon, date de localizare, un identificator onlinesau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

De fiecare dată când solicităm datele tale personale o să îți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la acestea. Bineînțeles, te informăm oricând dorești, îți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

Ce date personale colectăm și de ce le colectăm?

Colectăm date cu caracter personal pentru a putea răspunde cu succes solicitărilor tale. Furnizezi unele dintre aceste date direct, de exemplu, atunci când ne scrii un mesaj prin intermediul formularului de contact sau, indirect, date de identificare prin adresa ta IP. Noi nu folosim adresa ta IP pentru a te identifica, dar te informăm că aceasta este stocată în momentul în care accesezi website-ul nostru – în principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita ștergerea IP-ului!

În funcție de interacțiunile pe care le ai cu website-ul nostru, datele cu caracter personal pe care le colectăm sunt următoarele:

Datele cu caracter personal solicitate în momentul transmiterii mesajului sunt folosite DOAR pentru a putea lua legătura cu tine și a răspunde cererii tale. Ulterior pot fi solicitate și date prevăzute de codul fiscal pentru facturarea serviciilor/produselor comandate.

Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:

Care este temeiul legal pentru prelucrarea acestor date?

Datele pe care ni le oferi voluntar (nume, prenume, telefon, adresă de e-mail) – temeiul legal este diferit:

Folosim datele pentru a-ți emite factura fiscală, dacă este cazul.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookies sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea website-ului, și selectarea opțiunii DA/De acord, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării. Pentru detalii, te rugăm să consulți și Politica privind cookies.

Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale?

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi. Dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești (de exemplu prin transmiterea informațiilor poțisolicita o oferta/fi recrutat pentru angajare pe website).

Numele și prenumele

Cum îți folosim numele și prenumele?De ce?
Contactul cu tineEste necesar ca tu să ne furnizezi anumite date personale pentru a putea începe comunicarea în vederea încheierii unui contract.
Detectarea și prevenirea fraudelorPentru a preveni folosirea datelor tale de către alți utilizatori, este necesar să îți trimitem mail-uri pentru a-ți confirma identitatea.

Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești website-ul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe website-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești website-ul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești website-ulDe ce?
Îmbunătățim experiența ta pe website, oferindu-ți versiunea cea mai bine adaptată dispozitivului tău.Oferirea celei mai bune experiențe de navigare pe website.
Protejăm website-ulPentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a website-ului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

Nu ești obligat să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a te bucura de deplină experiență de navigare pe website-ul nostru.

Perioada de retenție a datelor.

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor.

În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

Cui transferăm date cu caracter personal?

Nu vom dezvălui informațiile tale către terțe părți, pentru a fi utilizate în propriile scopuri specifice, fără consimțământul tău.

Totuși, este posibil să furnizam datele tale altor parteneri, catre terțe părți sau firme care ne furnizează servicii, cum ar fi firma de contabilitate, firma care se ocupă de mentenanța website-ului sau care firma care ofera servicii medicale.

Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal. Aceste entități au o capacitate limitată de a utiliza informațiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii.

Ce drepturi ai ca persoană vizată?

In conditiile prevazute de legislația in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoana vizata, beneficiezi de urmatoarele drepturi: dreptul la informare și acces; dreptul de intervenție asupra datelor; dreptul la rectificare; dreptul la ștergerea datelor; dreptul la restricționarea prelucrării; dreptul la portabilitatea datelor; dreptul de opoziție și procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri; dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Contact

Dacă ai nevoie de orice informații legate de website-ul sau activitatea AMA Consultanță și Servicii pentru Situații de Urgență, ne poți contacta la adresa de email: contact@amaincendii.ro .

Dacă: